تایتل قالب


کارتخوان

کمک مالی به یک نیازمند از طریق خیریه، احساس مسئولیت در قبال کودکان کار و حتی پرداخت وجه به یک متکدی علارغم تفاوت‌های آشکار، دارای یک وجه مشترک هستندگردش مالی و جریان نقدینگی چه بخواهیم چه نخواهیم دیر یا زود متکدیان سرچهاراه یا حتا صندوق‌های صدقه هم به ابزار پرداخت الکترونیک مجهز خواهند شد اما آنچه امروز بخش قابل توجهی از گردش مالی مسئولیت اجتماعی مردم را تحت شعاع قرار داده، پرداخت‌های سردرگمی است که بین وجه نقد و انتقال الکترونیکی سرگردان است. حمل پول نقد برای مردم به سادگی گذشته نیست و سکه و پول خرد هم توجیه اقتصادی و احساسی برای دریافت کنند و اهداء کننده دربر ندارد.

وجود هزاران مرکز خیریه رسمی، غیررسمی، مذهبی و غیرمذهبی در ایران نشان از عمق باور به مسئولیت اجتماعی در کشور ماست. کشوری که علارغم منابع طبیعی نباید چنین نیاز مبرمی به مسئولیت اجتماعی و کمک های مالی مردمی داشته باشد اما به هزار دلیل، تاریخ شکل دیگری از زندگی با رنگ و عطر انسان‌دوستی را برای ما رقم زده است. کارتخوان‌ به عنوان یک ابزار کارآمد قادر هستند شکل مسئولیت اجتماعی در پرداخت‌های انسان دوستانه را به کلی عوض کنند. شاید در شروع مطلب این‌طور به نظر برسد که اگر هر خیریه یک دستگاه کارتخوان روی میزش بگذارد چیزی تغییر نمی‌کند! اینطور نیست. کارتخوان تنها یک وسیله انتقال وجه نیست. این ابزار قادر است به کمک سازمان‌ها و حتا دولت شکل صحیح و درستی به گردش مالی اهداکننده‌ها و دریافت‌کنندگان نقدینگی‌های انسان دوستانه بدهد.

کارتخوان بن‌بست متدکیان سودجود

بسیاری از متکدیان و گرداندگان باندهای متخلف کودکان کار، نیازمند واقعی نیستند. آنها شیادانی هستند که زیر پوست نیازمندان واقعی و خیرخواهی مردم رشد می‌کنند. خبر خوب این که متکدیان و افراد سودجو قادر نیستدند کارت خوان تهیه کنند اما موسسات خیریه رسمی می‌توانند دستگاه پوزداشته باشند. به این شکل جریان درآمدی سودجویان سوار شده بر احساسات مردم قطع، و از این پس شاهد صحنه‌های رقت‌باری که متکدیان در سر چهارراه‌ها ایجاد می‌کنند نخواهیم بود. کنترل جریان درآمدی در همه‌جای دنیا به یکی از بهترین روش‌های مباره با جرائم تبدیل شده است و امروز می‌توان با دستگاه کارتخوان به سراغ سر و سامان دادن به جریان‌های مخرب و ناهنجار اجتماعی مانند تکدی‌گری رفت. اگر تمامی موسسات خیریه پرداخت‌های خود را به این وسیله کارمد بسپارند بدون نیاز به مأمور شهرداری و پلیس بساط متکدیان سودجو جمع شده و نیازمندان واقعی از بنیادهای رسمی مددخواهی خواهند کرد.

شفافیت مالی به کمک دستگاه کارت خوان

شفافیت مالی، برگ بردنده‌ای که کارتخوان به موسسات خیریه در مدیریت امور مالی خواهد داد. خیریه‌ها صرف‌نظر از ساختار و نوع مجوز سازمانی یا مردمی همواره تحت فشار روانی مسئولیتی که پذیرفته‌اند قرار دارند. گاهی این مسئولیت تبدیل به انتظار فراتر از منابع می‌شود. در هر دو صورت وقتی تمامی دریافتی‌های یک موسسه خیریه از طریق کارتخوان صورت گیرد شفافیت مالی باعث خواهد شد که هم متوقعین اندازه واقعی یک صندوق خیریه را دریابند و هم مسئولین خیریه در هر زمان بتوانند به اهداکنندگان یا سازمان‌های نظارتی، در مورد عملکرد مالی خود گزارش شفاف،سریع و بدون شبه ارائه کنند.

کارت خوان سیار

دریافت وجه در هر زمان و هر مکان مناسب

یکی از مسائلی که خیریه‌های با آن مواجه هستند دریافت وجه خارج از دفتر رسمی و در مکان های موقت و سیار است. در هر مراسم ملی و مذهبی که خیریه‌ای بخواهد دریافت وجه از مردم داشته باشد نیاز به تعبیه مکان رسمی و حضور افراد با کارت شناسایی رسمی است در صورتی که در یک مراسم مذهبی، مسجد، تیکه، حسینه یا مکانی که مورد نظر خیریه برای دریافت وجه است کافیست یک دستگاه کارت خوان به همراه یک بنر یا نوشته کوتاه معرفی قرار داده شود. چون وجه پوز به حساب مشخصی منتقل شده و رسید معتبر هم صادر می‌کند نیازی به صندوق و محافظ و نیروی انسانی زیاد نداد. گاهی همین هزینه‌های سربار موسسات را از دریافت کمک باز داشته و یا هزینه نیروی انسانی باعث می‌شود بخشی از منابع مالی خیریه برای امور مدیریتی هزینه شود.

کارتخوان مرتفع کننده نیازهای امنیتی

دستگاه پوز سیارموسسات خیریه و حتا سایر فروشگاه ها باعث کوچکترشدن صندوق‌های امانات و گاوصندوق های آنها خواهد شد. نگهداری طولانی‌مدت و دائم وجوه نقد یکی از مسائل هزینه‌ساز موسسات خیریه و صندوق‌های حمایتی است. کارتخوان به خوبی این مشکل را حل خواهد کرد. با نقل و انتقال الکترونیکی به گاوصندوق‌های بزرگ و انبوهی از اسکناس های خرد پر شده است نیاز نخواهد بود. این نیازی مهمی است که می‌توان با قرارداد با یک شرکت معتبر ارائه کننده دستگاه کارتخوان برطرف کرد. شرکت آیریک تجارت نصف جهان آماده عقد قرارداد با موسسات خیریه و صندوق‌های حمایتی جهت نصب و راه‌اندازی دستگاه کارت خوان سیار و ثابت است. با مشاورین آیریک ای‌تی‌ام تماس بگیرید.

source: دستگاه کارتخوان، مسئولیت اجتماعی و مزیت‌های پنهان


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دستگاه کارت خوان سیار

خرید کارت خوان سیار راهی جهت تسهیل تراکنش های شما... پس همین الان برای تهیه‌ کارتخوان خود اقدام کنید..

اگر میخواهید خود و مشتریانتان، خرید و فروشی آسان داشته باشید که موجب رضایت هردو و تسریع در انجام تراکنش های مالی شما شود اقدام به خرید کارت خوان سیار کنید همین الان دست به کار شوید و یک کارتخوان برای خود تهیه کنید...